top of page
Søk
  • janerikcars

Tjo hopp og hei er dette fengende nok?

Jeg er kanskje ikke den klokeste eller den skarpeste, men syns det er artig å skrive da! Det blir lite skriving mellom alt det andre jeg driver med, men prøver så godt jeg kan å skrive nå og da.


I går var jeg i skauen på elgjakt, men det var lite som skjedde. Hadde med bruttern og Pettersen, gubben Pettersson som jeg liker å kalle han! Vi hadde en trivelig tur, men håper på å treffe elg neste helg.

3 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle

Spill Baccarat

https://www.storspiller.com/nyheter/hvordan-spiller-man-baccarat-1.1237277

Let's do this!

Halla, og velkommen! Dette er min første blogg og mitt første innlegg. Kult! Jeg er ny i bloggverdenen, men fikk anbefalt dette nettstedet. Planlegger å skrive om alt jeg driver med til vanlig, og det

bottom of page